Podręcznik z motywami rytmicznymi, cz. 2
Doceń pełnię możliwości, jakie niesie ze sobą prawdziwe zrozumienie zapisu nutowego! Podręcznik z motywami rytmicznymi 2, choć jest doskonałym uzupełnieniem serii Du da di Du!, jest także znakomitą opcją dla każdego nauczyciela gordonowskiego, niezależnie od używanych podręczników.
W części drugiej Podręcznika znajdziesz motywy dwu- i trójdzielne z pauzami (pauzy szesnastkowe, ósemkowe, ćwierćnutowe i ćwierćnutowe z kropką), motywy w metrach nieregularnych (5/8 i 7/8) oraz motywy w metrach regularnych z triolami i duolami. Ponadto, po każdej serii motywów znajdziesz ćwiczenia w czytaniu i ćwiczenia w improwizacji.
Podręcznik kupisz również w Pakiecie Materiały Rytmiczne 2™, lub w pełnym Pakiecie Książek z Serii Du da di Du!
Nasz podręcznik
- Zawiera gotowe zestawy motywów o różnych stopniach trudności, od średnio trudnych do trudnych. Wersja dla nauczyciela zawiera podpisane sylaby rytmiczne.
- Oprócz motywów, znajdziesz w nim zadania z zakresu wnioskowania: ćwiczenia w czytaniu i ćwiczenia w improwizacji.
- Dostępny w formie e-booka PDF z możliwością wydruku.
Zamów nasz podręcznik teraz i odkryj pełnię potencjału swoich uczniów, bazując na sprawdzonych narzędziach. Wypróbuj sposób na dynamiczne i innowacyjne nauczanie muzyki!
Materiały uzupełniające z serii Du da di Du! to podręczniki, tablice z moytwami i prezentacje w formie slajdów graficznych.
A może…
wybierzesz pełny Pakiet Materiałów Uzupełniających „Du da di Du!” ? Doświadcz prawdziwej różnicy w edukacji muzycznej dzieci szkolnych dzięki naszym kompleksowym i inspirującym materiałom!
Seria “Du da di Du!” oferuje bogaty zestaw książek i materiałów dla dzieci szkolnych i ich nauczycieli. Książki ucznia, Przewodnik metodyczny oraz Materiały uzupełniające zapewniają holistyczne podejście do nauki notacji muzycznej. Uczniowie poznają motywy rytmiczne w metrum dwu- i trójdzielnym oraz nieregularnym, a także motywy tonalne. Podręczniki zawierają zabawy ruchowe, ćwiczenia melodyczno-rytmiczne oraz naukę notacji muzycznej w dwóch kluczach. Cała seria, starannie zaprojektowana według Teorii Uczenia się Muzyki Edwina Gordona, uwzględnia najnowsze metody nauczania, aby zapewnić skuteczne przyswajanie wiedzy i nabywanie umiejętności muzycznych. Dzięki różnorodnym, angażującym ćwiczeniom, uczniowie są motywowani do rozwijania swoich umiejętności muzycznych z niezwykłą skutecznością.
O Autorce:
Urszula Polak jest absolwentką Akademii Muzycznej we Wrocławiu, specjalizującą się w edukacji muzycznej, prowadzeniu chórów dziecięcych oraz innowacyjnej Teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Edwina Eliasa Gordona oraz The Gordon Institute for Music Learning, aktywnie uczestnicząc w licznych międzynarodowych warsztatach, konferencjach i seminariach.
Urszula przez ponad 10 lat kierowała gordonowską Autorską Szkołą Muzyki Allegretto, gdzie uczyło się corocznie ok. 200 dzieci w wieku od 0 do 15 lat. W swojej szkole starannie wdrażała Teorię Uczenia Muzyki (MLT) Edwina Gordona, kładąc nacisk na śpiew, ruch ciała oraz naukę gry na skrzypcach, wiolonczeli, fortepianie i harfie. Obecnie Urszula pełni funkcję dyrektora i metodyka Instytutu Gordonowskiego we Wrocławiu, gdzie kontynuuje swoją pasję do edukacji muzycznej i badań.
O Instytucie:
Instytut Gordonowski powstał z potrzeby propagowania osiągnięć wybitnego pedagoga i psychologa muzyki Edwina Eliasa Gordona. Dzięki wieloletnim badaniom, Gordon szczegółowo opisał proces rozwijania zdolności muzycznych i umiejętności u dzieci. Efekty pracy oparte na jego koncepcji są mierzalne, co wielokrotnie dowiodło jej niezwykłej skuteczności. Instytut wspiera muzyków, nauczycieli i rodziców poprzez autorskie warsztaty, szkolenia dla nauczycieli oraz Certyfikowany Roczny Kurs Gordonowski. W ramach naszej działalności oferujemy również poradnictwo i konsultacje indywidualne dla rodziców dzieci uzdolnionych, dla rodziców uczniów szkół muzycznych którzy doświadczają trudności oraz dla nauczycieli.