Nagrania cyklu zajęć gordonowskich w grupie 6-12 miesięcy
Odkryj sekrety umuzykalnienia najmłodszych z naszym kompletem nagrań audio całego cyklu zajęć gordonowskich dla dzieci w wieku od 6 do 12 miesięcy. Te nagrania, prowadzone przez eksperta z ponad 16-letnim doświadczeniem, są idealnym narzędziem dla każdego, kto chce pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie wczesnej edukacji muzycznej.
Co zawiera produkt?
- Cały cykl 8 zajęć z dziećmi w wieku 6-12 miesięcy, abyś mógł śledzić postępy i rozwój umiejętności muzycznych w praktyce.
- Nagrania 44 piosenek i rytmiczanek, które urozmaicą Twoje zajęcia i wprowadzą dzieci w świat muzyki.
- Ponad 330 minut nagrań audio, dających Ci dostęp do bogatej treści edukacyjnej.
- Reakcje dzieci, pozwalające zrozumieć, jak młodzi uczniowie reagują na różne bodźce muzyczne.
- Dostęp do materiałów przez 5 lat, dzięki czemu możesz wracać do nich w dowolnym czasie i rozwijać swoje umiejętności na własnym tempie.
Dlaczego ten produkt jest wyjątkowy?
- Nagrania zostały przygotowane przez doświadczonego eksperta, co gwarantuje wysoką jakość i profesjonalizm.
- Zawierają piosenki, rytmiczanki i przykłady odpowiadania na muzyczne reakcje dzieci.
- Pozwalają na zrozumienie, jak często powtarzać piosenki i jak dobierać repertuar, aby jak najlepiej wspierać rozwój muzyczny dzieci.
- Uczą, jak prawidłowo wykonywać motywy akulturacyjne, co jest kluczowe w pracy z najmłodszymi.
Jakie korzyści przyniesie Ci ten produkt?
- Poznasz nowy repertuar i metody pracy, które wzbogacą Twoje zajęcia muzyczne.
- Nauczysz się, jak pracować z dziećmi w sposób, który przynosi znakomite rezultaty.
- Słuchając nagrań, osiągniesz lepsze zrozumienie nieregularnego metrum i skal poza systemem dur-moll, co rozwinie Twoje muzyczne kompetencje.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia skutecznych zajęć muzycznych dla najmłodszych.
Zainwestuj w swoje umiejętności i zmieniaj świat muzyki najmłodszych!
Z naszymi nagraniami zajęć gordonowskich zyskasz dostęp do cennej wiedzy i praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w pracy z dziećmi. Nie przegap tej wyjątkowej okazji!
Otrzymujesz: nagrania audio całego cyklu zajęć (ponad 330 minut!), 44 piosenki i rytmiczanki, motywy tonalne i rytmiczne, reakcje dzieci i sposoby odpowiadania na nie.
Dzięki temu umuzykalnisz siebie, osłuchasz się z nieregularnym metrum i piosenkami w skalach, poznasz nowy repertuar, nauczysz się pracować z dziećmi jak ekspert z 16-letnim doświadczeniem.
Osiągnij świetne rezultaty w pracy z najmłodszymi!
O prowadzącej zajęcia:
Urszula Polak jest absolwentką Akademii Muzycznej we Wrocławiu, specjalizującą się w edukacji muzycznej, prowadzeniu chórów dziecięcych oraz innowacyjnej Teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Edwina Eliasa Gordona oraz The Gordon Institute for Music Learning, aktywnie uczestnicząc w licznych międzynarodowych warsztatach, konferencjach i seminariach.
Urszula przez ponad 10 lat kierowała gordonowską Autorską Szkołą Muzyki Allegretto, gdzie uczyło się corocznie ok. 200 dzieci w wieku od 0 do 15 lat. W swojej szkole starannie wdrażała Teorię Uczenia Muzyki (MLT) Edwina Gordona, kładąc nacisk na śpiew, ruch ciała oraz naukę gry na skrzypcach, wiolonczeli, fortepianie i harfie. Obecnie Urszula pełni funkcję dyrektora i metodyka Instytutu Gordonowskiego we Wrocławiu, gdzie kontynuuje swoją pasję do edukacji muzycznej i badań.
O Instytucie:
Instytut Gordonowski powstał z potrzeby propagowania osiągnięć wybitnego pedagoga i psychologa muzyki Edwina Eliasa Gordona. Dzięki wieloletnim badaniom, Gordon szczegółowo opisał proces rozwijania zdolności muzycznych i umiejętności u dzieci. Efekty pracy oparte na jego koncepcji są mierzalne, co wielokrotnie dowiodło jej niezwykłej skuteczności. Instytut wspiera muzyków, nauczycieli i rodziców poprzez autorskie warsztaty, szkolenia dla nauczycieli oraz Certyfikowany Roczny Kurs Gordonowski. W ramach naszej działalności oferujemy również poradnictwo i konsultacje indywidualne dla rodziców dzieci uzdolnionych, dla rodziców uczniów szkół muzycznych którzy doświadczają trudności oraz dla nauczycieli.