Ebook, dzięki któremu rodzice uczęszczający z maluszkami na Twoje zajęcia poznają całą prawdę o tym, jakie są korzyści z wczesnego umuzykalniania dzieci! Zamiast wielokrotnego tłumaczenia, po prostu poleć lekturę!
Zakup obejmuje licencję na udostępnianie publikacji w formacie pdf Twoim klientom!
W poradniku znajdują się odpowiedzi m. in. na następujące pytania:
Zainwestuj w narzędzie, które przyniesie korzyść nie tylko Tobie, ale i całej Twojej społeczności! Wyprzedź konkurencję, bądź liderem w świecie gordonowskiej edukacji muzycznej, dzieląc się wiedzą z rodzicami i pomagając im lepiej zrozumieć Twoją pasję i misję.
Zalety e-booka Zajęcia gordonowskie dla niemowląt i małych dzieci. Poradnik rodzica:
Stań się liderem w edukacji muzycznej, oferując rodzicom nie tylko zajęcia, ale i wiedzę, której nie dostaną nigdzie indziej. Niech Twoja pasja będzie zrozumiana i doceniona! Wspólnie stworzymy silną społeczność świadomych rodziców, doceniających Twoje profesjonalne podejście i zaangażowanie!
Jeśli nie będziesz posiadać tego e-booka, mogą pojawić się:
Z „Poradnikiem rodzica” będziesz miał pewność, że jesteś przygotowany na te wyzwania. Zyskasz zaufanie rodziców, zrozumienie dla Twojego podejścia i przewagę nad konkurencją.
Nauczyciele gordonowscy potrzebują nie tylko pasji, ale też narzędzi, by realizować swoje marzenia. „Poradnik rodzica” to klucz do Twojego sukcesu w świecie gordonowskiej edukacji muzycznej.
Zajęcia gordonowskie dla niemowląt i małych dzieci. Poradnik rodzica.
Redakcja i teksty autorskie: Urszula Polak
Liczba stron: 27, format: pdf
Wydanie I
Copyright: Musiq sp. z o.o., Instytut Gordonowski Wrocław, 2024
O Autorce:
Urszula Polak jest absolwentką Akademii Muzycznej we Wrocławiu, specjalizującą się w edukacji muzycznej, prowadzeniu chórów dziecięcych oraz innowacyjnej Teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Edwina Eliasa Gordona oraz The Gordon Institute for Music Learning, aktywnie uczestnicząc w licznych międzynarodowych warsztatach, konferencjach i seminariach.
Urszula przez ponad 10 lat kierowała gordonowską Autorską Szkołą Muzyki Allegretto, gdzie uczyło się corocznie ok. 200 dzieci w wieku od 0 do 15 lat. W swojej szkole starannie wdrażała Teorię Uczenia Muzyki (MLT) Edwina Gordona, kładąc nacisk na śpiew, ruch ciała oraz naukę gry na skrzypcach, wiolonczeli, fortepianie i harfie. Obecnie Urszula pełni funkcję dyrektora i metodyka Instytutu Gordonowskiego we Wrocławiu, gdzie kontynuuje swoją pasję do edukacji muzycznej i badań.
O Instytucie:
Instytut Gordonowski powstał z potrzeby propagowania osiągnięć wybitnego pedagoga i psychologa muzyki Edwina Eliasa Gordona. Dzięki wieloletnim badaniom, Gordon szczegółowo opisał proces rozwijania zdolności muzycznych i umiejętności u dzieci. Efekty pracy oparte na jego koncepcji są mierzalne, co wielokrotnie dowiodło jej niezwykłej skuteczności. Instytut wspiera muzyków, nauczycieli i rodziców poprzez autorskie warsztaty, szkolenia dla nauczycieli oraz Certyfikowany Roczny Kurs Gordonowski. W ramach naszej działalności oferujemy również poradnictwo i konsultacje indywidualne dla rodziców dzieci uzdolnionych, dla rodziców uczniów szkół muzycznych którzy doświadczają trudności oraz dla nauczycieli.